Llobregat Digital

Dimarts, 24 d'octubre de 2017
  • Troba'ns al Facebook
  • Segueix-nos al Twitter
  • Segueix-nos al YouTube
  • Segueix-nos al Google Plus
  • Subscriu-te als titulars per RSS

Dilluns, 19.6.2017 11:00h Economia

Sant Vicenç dels Horts fa una jornada per sensibilitzar les empreses envers el territori


Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant


   

L’acte, organitzat per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts sota el títol Jornada Empresa i Territori, va tenir lloc a l’edifici municipal del Molí dels Frares.




Diverses empreses i càrrecs institucionals van debatre a Sant Vicenç dels Horts sobre els beneficis de vincular els negocis al territori, fet que els aporta un valor afegit.

L’alcaldessa de Sant Vicenç dels Horts, Maite Aymerich, va destacar la importància d’aquest arrelament: “Moltes empreses poden estar a Sant Vicenç dels Horts, però el que busquem és que aquestes empreses siguin de Sant Vicenç dels Horts”.

Precisament, la màxima representant municipal va destacar que “aquests vincles són un dels principals símbols d’identitat” per a moltes entitats. En aquest sentit, el director general de Promoció Econòmica, Competència i Regulació de la Generalitat, Albert Castellanos, va subratllar la necessitat d’”implicar tots els agents del territori”.

En aquest sentit, l’Ajuntament va oferir informació dels diferents serveis a disposició de les empreses per vincular els seus negocis al territori, com ara l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) o els departaments d’Igualtat i Emprenedoria i el Servei Local de Català.

Castellanos va subratllar també la importància que els treballadors i les treballadores es vegin com una part important del projecte d’una companyia, i no només com a assalariats. Pel que fa al món empresarial, el president del Grup Bonpreu Esclat, Joan Font, va subratllar la importància d’escoltar allò que diu el consumidor, i no fer prescripció: “La nostra feina no és jutjar si el client s’equivoca o no, sinó cobrir les seves necessitats”.

En aquesta línia, va posar l’accent en atendre als consumidors en la seva llengua, perquè, segons va reblar, “fer-los canviar d’idioma és impensable”. Al seu torn, el gerent de la cooperativa Agrosocial, Rafael Vidal, va apuntar que “encara hi ha camp per córrer” en el seu àmbit, el de l’economia social, i va mostrar la seva voluntat de seguir treballant en aquesta línia.

Alhora, Vidal va deixar clar que la seva companyia “és una empresa, no un ONG, i té com a objectiu maximitzar el benefici econòmic”. Ara bé, “cada euro de benefici s’invertirà a crear llocs de treball per als col•lectius més vulnerables”, va concloure el gerent d’Agrosocial.

Lectures 359 lectures   comentari Cap comentari   Enviar article Envia
  • Technorati
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter
  • Google




Comentaris


No hi ha cap comentari




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament

  Previsualitza

La direcció de Llobregat Digital es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Signi amb el seu nom i no suplanti identitats. La IP dels usuaris queda registrada.
giny

Butlletí

Subscriu-te

Correu electrònic
     
avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.

Opinions

giny giny

Agenda cultural

Oferta Laboral