Llobregat Digital

Divendres, 17 d'agost de 2018
  • Troba'ns al Facebook
  • Segueix-nos al Twitter
  • Segueix-nos al YouTube
  • Segueix-nos al Google Plus
  • Subscriu-te als titulars per RSS

Divendres, 27.7.2018 13:00h Societat

L’ aplicació per denunciar incidències a la via pública d’ Olesa èxit total


Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant


   

L’aplicació només permet notificar incidències, en cap cas fer denúncies.




Gràcies a aquest servei, els ciutadans d’Olesa tenen un canal directe per comunicar a l’ajuntament qualsevol incidència que detectin en la via pública. També és un canal a través del qual es poden fer consultes mediambientals.

Una mica més de tres anys després de la seva posada en funcionament, l’Ajuntament d’Olesa ha recollit ja més de 3.760 incidències en la via pública comunicades pels ciutadans a través de l’aplicació per a mòbil Línia verda.

D’aquestes incidències, més d’un 80% ja han estat solucionades. Les principals fan referència a aspectes de neteja, voreres i calçades, enllumenat, escombraries, parcs i jardins i neteja viària. Va ser al mes d’abril del 2015 quan l’Ajuntament d’Olesa va posar en marxa aquest servei, Línia Verda, a través del qual ha volgut crear un canal de comunicació directe amb els ciutadans i empreses del municipi, ja que l’usuari pot posar en coneixement del consistori qualsevol desperfecte que detecti en la via pública.

Des que es va posar en marxa el servei s’hi ha introduït millores i noves categories i també canvis en la gestió municipal per possibilitar millorar el temps de resposta a les incidències detectades per la ciutadania.

Per poder descarregar l’aplicació l’usuari s’ha de connectar a Google Play o APP Store, en funció de la tecnologia emprada en el seu dispositiu mòbil. A partir d’aquí haurà de cercar l’aplicació “Línia Verda”.

La descàrrega es fa de forma gratuïta. Les incidències que es poden notificar es reparteixen en les següents categories: voreres i calçades, clavegueram, enllumenat, escombraries, control de coloms, neteja, mobiliari urbà, parcs i jardins, plagues d’insectes i rosegadors, punts d’aigua, recollida de mobles, vehicles abandonats, senyals i semàfors, transport públic, medi natural, neteja de grafits i Urbanisme/Serveis Tècnics.

A banda de poder notificar incidències en la via pública, l’usuari també obté resposta sobre qualsevol dubte plantejat de caire mediambiental. Al servei no només es pot accedir a través de l’aplicació, també per contacte telefònic i a través del portal web www.liniaverdaolesademontserrat.cat  

Lectures 209 lectures   comentari Cap comentari   Enviar article Envia
  • Technorati
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter
  • Google




Comentaris


No hi ha cap comentari




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament

  Previsualitza

La direcció de Llobregat Digital es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Signi amb el seu nom i no suplanti identitats. La IP dels usuaris queda registrada.
giny

Butlletí

Subscriu-te

Correu electrònic
     
avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.

giny giny

Opinions

Oferta Laboral