L’ AMB i la Generalitat discriminen el Baix Llobregat que no pertany a l’ Àrea Metropolitana amb les modificacions de les tarifes integrades

Editorial.

El Conseller de Territori, Damià Calvet, i el vicepresident de Transport de l’AMB, Antoni Poveda, han signat aquest greuge per la ciutadania de la gent del Baix Nord.
El Conseller de Territori, Damià Calvet, i el vicepresident de Transport de l’AMB, Antoni Poveda, han signat aquest greuge per la ciutadania de la gent del Baix Nord.

Doncs si, públicament l’ ens supramunicipal ahir, en veu del seu vice-president de mobilitat Antoni Poveda (PSC), alhora que alcalde de Sant Joan Despí i secretari del partit a la comarca, va confirmar que, a partir del 2019, per anar de Martorell a Sant Andreu de la Barca i sempre a l’ inrevés, (ara una zona), passaran a ser tres zones.

De retruc, cal recordar-li a les usuàries de la futura zona I, que a partir del gener del 2019, hauran de pagar tres zones (quan abans pagaven I), per desplaçar-se al Baix Nord, el cas mes crispant podria ser Collbató, últim municipi del Baix Llobregat, que ara paga dues zones per anar a Sant Andreu de la Barca i ara pagarà ... Quatre!!!, una curiosa manera de fomentar l’ us del transport públic.

L’ ens explica que, “el Consell d’Administració de l’ATM ha aprovat avui (per ahir) l’aplicació d’una tarifa plana per als desplaçaments entre els diferents municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), independentment de la zona tarifària a la qual pertanyin (zones 1, 2A, 2B i 2C).

Aquesta mesura s’aplicarà a partir de l’1 de gener de 2019 únicament en els trajectes que tinguin origen i destí dins de l’àmbit dels 36 municipis que integren l’AMB i no suposa cap canvi de zona tarifària.”

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article