La Diputació ha realitzat l'estudi de programació del nou edifici de l'Ajuntament de Begues per fer-lo mes funcional

Societat.

La Diputació de Barcelona ha realitzat l’estudi de programació del nou edifici de l’Ajuntament de Begues.
La Diputació de Barcelona ha realitzat l’estudi de programació del nou edifici de l’Ajuntament de Begues.

Actualment, les dependències de l’Ajuntament de Begues es troben repartides en quatre edificis diferents, fet que en dificulta el seu bon funcionament.

L’edifici principal s’ubica a la casa catalogada de Cal Torras, i el consistori preveu una ampliació en el solar contigu per poder unificar tots els serveis.

L’estudi planteja dues propostes que donen resposta als objectius exposats de funcionalitat i també econòmica, en les quals es considera la reforma de l’edifici principal i la nova ampliació.

Les dues variants distributives, que comporten una inversió de 2.384.250 i e 2.504.750 euros respectivament, solucionen els problemes normatius actuals mitjançant un nou nucli de comunicacions central que funciona com a punt d’unió entre les dues edificacions.

Amb aquest treball l’Ajuntament disposa d’una eina de suport per a la presa de decisions, prèvia a fer qualsevol actuació o inversió.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article