El Baix Llobregat molt present a la posada en marxa del nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022

Societat.

El nou Pla presenta una vintena d'iniciatives que s'han de posar en marxa orientades a millorar els resultats.
El nou Pla presenta una vintena d'iniciatives que s'han de posar en marxa orientades a millorar els resultats.

El director de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d'Empresa i Coneixement, David Font, acompanyat del diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Sàmper, han presentat a Sant Cugat del Vallès el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022.

A l'acte hi han assistit uns vuitanta professionals d'empreses i entitats del sector turístic del Vallès Occidental, Baix Llobregat, Maresme, Vallès Oriental, Garraf i Alt Penedès, de la marca turística Costa Barcelona.

Els assistents han pogut conèixer de la mà del director de l'ACT els principals reptes que planteja el Pla pel que fa a la promoció turística del nostre territori.

L'objectiu principal de la Generalitat és posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i, al mateix temps, ajudar el sector a fer un màrqueting d'alta eficàcia.

Aquest Pla de màrqueting marca els reptes de l'ACT pels propers quatre anys així com l'estratègia i accions per a la promoció turística de Catalunya a l'exterior.

Es tracta d'un document concretat de forma conjunta amb agents turístics, patronats de turisme i sector privat, que permetrà que l'ACT segueixi sent no només pionera sinó que també excel•leixi en la tasca diària de promoció del nostre país a nivell turístic.

Aquest nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya marca com a objectius per al 2022 incrementar un 9% els viatges dels turistes durant els mesos de març, abril, maig i octubre; augmentar la despesa mitjana per turista i dia; i pel que fa a la desconcentració territorial, incrementar un 11% el nombre de viatgers que s'allotgen en establiments turístics fora de la costa.

També es tracta d'augmentar el reconeixement de la marca Catalunya així com consolidar la nostra destinació turística com una de les tres primeres de la Mediterrània tot aplicant una estratègia de creixement responsable i sostenible.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article