Una consulta de PIMEComerç constata que el 55% dels comerços de proximitat s’ apunten al Black Friday

Economia.

Pel que fa a la venda online  constata que el 85% dels consultats ha dit que no té previst vendre a través d’Internet durant el Black Friday.
Pel que fa a la venda online constata que el 85% dels consultats ha dit que no té previst vendre a través d’Internet durant el Black Friday.

Per setè any consecutiu, i després de l’augment de vendes que ha anat experimentant exponencialment, el Black Friday torna per dinamitzar i fomentar les vendes, amb grans descomptes, a l'inici de la campanya de les compres de Nadal.

PIMEComerç acaba de publicar una consulta entre els seus socis (gremis i associacions de comerç) en la que ha constatat que un 55% dels consultats faran algun tipus de descompte en els seus productes o serveis, excepte alimentació i restauració que no tenen previst fer-ne.

Per altre costat, un 57% dels consultats ha respost que el Black Friday no els afecta, ni positivament ni negativament, tot i que un 22% creu que les vendes augmentaran a la seva botiga física.

El sector tèxtil i moda és el que més augmenta aquest percentatge, ja que en un 45% dels consultats creu que durant aquesta campanya augmentaran les seves vendes a la botiga física.

Si mirem una per una les respostes per províncies, aquest percentatge augmenta, i ens trobem que a Barcelona no tenen previst vendre per Internet durant aquesta campanya un 81% dels socis consultats, a Tarragona un 88%, a Lleida un 92% i a Girona un 90%.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article