Molins de Rei reforça l’administració amb 9 noves incorporacions

Societat.

Aquests contractes tenen una durada de 6 i 12 mesos.
Aquests contractes tenen una durada de 6 i 12 mesos.

L’Ajuntament ha començat l’any 2020 amb nou personal. Es tracta, per una banda, de la incorporació de 7 auxiliars administratives que arriben a l’administració pública de Molins de Rei mitjançant els Plans d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya. 5 persones amb contacte de 6 mesos i 2 de 12 mesos.

D’altra banda, l’Ajuntament també ha contractat 2 persones per realitzar tasques d’educador social i de sociòleg. Aquestes noves incorporacions s’han portat a terme amb la col•laboració del departament de treball, afers socials i famílies com a mediadors socials, amb la finalitat de realitzar programes i accions d’intervenció comunitària. Ambdues van començar, també, el passat 31 de desembre i en aquest cas els contractes són d’un any.

L’alcalde, Xavi Paz, ha volgut donar la benvinguda als nous treballadors de l’Ajuntament a la sala de Plens, on també ha assegurat que l’objectiu és “seguir fomentant l’ocupació i la formació paral•lelament. Només així podrem aconseguir que tots i totes tinguin les eines necessàries per tenir una ocupació de qualitat”.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article