La iniciativa cultural on line “El Baix és Cultura” supera expectatives i es treballa per consolidar-la

Cultura.

La iniciativa podria ser embrionària per portar-se a terme en viu i crear un macro Festival.
La iniciativa podria ser embrionària per portar-se a terme en viu i crear un macro Festival. | Foto ACMCV Teatre Amateur Viladecans.

En el seu primer cap de setmana ha comptabilitzat una audiència de 48.803 persones als quatre canals d'Instagram habilitats com a escenaris del centenar d'activitats que s'han organitzat del 8 al 10 de maig.

Les propostes artístiques s'han seguit de manera simultània a quatre canals de la xarxa social Instagram distribuïts per zones geogràfiques (zona Nord, zona Centre, zona Fonstanta i zona Delta) que han assolit els 6.993 seguidors i seguidores.

20 ajuntaments del Baix Llobregat estan darrera d'aquesta iniciativa que ha vist la llum en mig de la crisi sanitària de la COVID-19, amb la voluntat de ser una plataforma de suport al talent cultural de la comarca, per potenciar i donar suport a una àmplia varietat d'artistes locals.

Gràcies a la proposta, hem pogut gaudir de més d'un centenar d'actuacions de dansa, música, teatre, màgia, conta-contes, entrevistes i intervencions literàries, i fins i tot, tallers de cuina o de manualitats.

Tot un repte per als organitzadors i per als i les creadores implicades en aquesta primera experiència on line que ha servit per difondre a través de les xarxes socials l'enorme talent baixllobregatí.

El festival ha rebut el suport de nombrosos i reconeguts artistes vinculats al Baix Llobregat que han destacat com de necessària és la cultura i apostar pels creadors, encara més en moments com l'actual.

Estopa, Nil Moliner, Pep Plaza, Joan Dausà, José Corbacho, Quim Masferrer, Karra Elejalde, Lucrecia, Sidonie, Santi Balmes, Francesc Latorre, Lorenzo o Mercedes Milà han estat algunes de les cares conegudes que han donat suport al certamen.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article