Detectada a l’Hospitalet una empresa que cobrava per fer tràmits del padró i finalment no realitzava

Societat.

L’ ens municipal no ha volgut facilitar el nom de la empresa.
L’ ens municipal no ha volgut facilitar el nom de la empresa.

L’Ajuntament de l’Hospitalet iniciarà un expedient de consum sobre aquest tema i l’elevarà a l’Agència Catalana del Consum.

Durant els primers dies del mes de setembre de 2020, l’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor ha rebut diversos avisos i denúncies sobre l’existència d’una empresa que amb inducció a error, engany o confusió cobra per fer tràmits del padró que no es porten a terme i que són gratuïts.

Recorden que les gestions relacionades amb l’empadronament no tenen cap cost davant l’Ajuntament i les pot realitzar fàcilment la mateixa persona interessada o una altra que la representi, seguint les instruccions de les diverses tramitacions existents, que es poden consultar a la seu electrònica de l’Ajuntament.

D’altra banda, a la mateixa seu electrònica municipal es pot trobar més informació sobre tràmits i gestions, i també sobre com fer ús de serveis com ara la carpeta ciutadana o el registre electrònic, entre d’altres.

Per a més informació sobre aquestes tramitacions i serveis, contacteu amb l’Ajuntament a través de www.l-h.cat/contacteu o truqueu al telèfon gratuït d’atenció ciutadana 010.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article