Sis empresàries i empresaris del Baix Llobregat a la candidatura d’ Antoni Cañete per presidir Pimec
Es tracta "d’ una aposta ferma per l’activisme empresarial com a eina per impulsar la transformació econòmica i social del Baix Llobregat i L’Hospitalet."
Els empresaris del Baix Llobregat Josep González (Naus Piera SL), Joan Soler (Soler i Sauert SA), Iolanda Piedra (IVEAEMPA), Guillermo Muñoz (Gram Arquitectura i Consultoria Urbana SL), Nati Pintado (Serveis Reunits) i Xavier Segura (FESTO Automation SAU), s’han sumat a la candidatura d’Antoni Cañete davant les pròximes eleccions de PIMEC.
Donen suport a la candidatura de Cañete "perquè PIMEC segueixi només al servei del teixit productiu i treballant per representar i defensar els interessos de les pimes i els autònoms del territori, sense cap altre objectiu, des de la concertació, el diàleg i la participació a l’hora de promoure la transformació, la millora i el progrés del Baix Llobregat i l’Hospitalet en una entitat que continuï sent sostenible, independent, democràtica i participativa."
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari