Al cap de 17 anys de falses promesses i endarreriments obre l’ enllaç de l’ A2/AP7 coincidint amb la eliminació dels peatges

Societat., Política.

La infraestructura ha sigut una presa de pel al territori i experts asseguren que neix col•lapsada.
La infraestructura ha sigut una presa de pel al territori i experts asseguren que neix col•lapsada.

La infraestructura ha patit la deixadesa de tots el partits polítics espanyols, tant el Partit Popular com el Partit Socialista Espanyol han menyspreat a la tercera comarca amb més PIB de Catalunya.

Segons els nostres càlculs, aquest enllaç porta finalitzat entre dos i tres anys, i podem dir amb coneixement de causa que havia la voluntat d’ haver-se inaugurat per les eleccions municipals del 2019, però el govern espanyol es va doblegar als interessos d’ Abertis i es va comprometre a no obrir-lo fins que finalitzés la concessió del peatge de Martorell, és a dir, un dia abans de la inauguració, per continuar espoliant a la ciutadania fins l’ últim moment.

Des del matí de dimecres funciona l’enllaç de l’autovia del Baix Llobregat (A-2) i l’AP7, una infraestructura que ha comptat amb un pressupost de 88,4 milions d’euros i un sobrecost de 42 milions.

Una infraestructura que d’ haver-se inaugurat quan tocava, hauria estalviat centenars d’ euros a la ciutadania del Baix Llobregat, però interessos polítics, malgrat ara el projectin com a la joia de la corona de la comarca, s’ ha estafat amb totes les lletres a usuaris i usuàries del Baix.

L’entrada en servei d’aquest vial suposa un estalvi de més de dotze quilòmetres per als vehicles que circulen entre Lleida i Girona per la A-2 i que circumval•len Barcelona, són 2.4 quilòmetres que connecten dues de les principals vies catalanes.

El viaducte permet evitar una volta alternativa de dotze quilòmetres per carreteres comarcals des de Sant Andreu de la Barca, passant per Castellbisbal i Rubí, per les quals es calcula que circulen cada dia uns 200.000 vehicles, es calcula que la connexió serà utilitzada per 40.000 d’ells diàriament.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article