En marxa LYNX marca nascuda a Cornellà en el marc d'un projecte impulsat pel CFGS i cocreat amb alumnes de l'Institut Antoni Algueró de Sant Just
N'hi ha dues variants, amb bombolles i sense, té gust de maduixa, i durant les darreres setmanes s'ha treballat en diversos prototips per recollir opinions que permetessin perfilar la recepta i el disseny de la imatge del projecte.
També s'han dissenyat i produït amb aquesta marca -i es posaran a la venda- una samarreta tècnica, tasses, i un hijab, un mocador destinat a la pràctica esportiva per part d'esportistes musulmanes.
La creació de la marca LYNX neix de la metodologia d'Aprenentatge Basat en Projectes i s'emmarca en el programa impulsfp. Es tracta d'un projecte intercentres entre l'Institut Esteve Terradas i l'Institut Antoni Algueró, i que també ha rebut la col•laboració de l'Institut Provençana de l'Hospitalet, i l'Institut Escola del Treball de Granollers, que s'ha encarregat del control de qualitat de la beguda.
L'any passat, en el marc del projecte intercicles de l'Institut Esteve Terradas, es va optar per llançar una beguda energètica, Dynamic, que va rebre molt bona acollida.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari