Arrenca la 6a edició del programa Comerç 21 amb forta presència del Baix Llobregat per reactivar, impulsar i millorar el comerç de proximitat

Economia.

A la anterior edició van participar 4 empreses del Baix Llobregat del total de 47.
A la anterior edició van participar 4 empreses del Baix Llobregat del total de 47.

S’ha realitzat de manera virtual la presentació de la 6a edició del programa Comerç 21, del gerent dels Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, Sergi Vilamala, i el president de PIMEComerç, Àlex Goñi.

A la presentació també hi han participat Annabel Cuatrecasas, del Departament de Desenvolupament Econòmic Territorial de PIMEC, i Sílvia Fàbregas, de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona per explicar la metodologia i característiques del projecte, així com les novetats d’aquesta 6a edició.

Aquest projecte té per objectiu definir i implementar noves estratègies per tal de donar l’impuls que necessita cada negoci de forma individual.

Així, es dona suport, segons les necessitats de cada cas, per millorar àrees fonamentals dels comerços i serveis com ara, redefinir el model de negoci, comercialització i màrqueting, digitalització, equip humà, professionalització i gestió, entre d’altres.

El projecte està dirigit a un màxim de cinquanta empreses, preferentment a microempreses comercials i/o de serveis, localitzades en trama urbana dels municipis de la província de Barcelona i amb capacitat i voluntat de millora i creixement del negoci.

El president de PIMEComerç, Àlex Goñi, ha destacat que “agraïm moltíssim a la Diputació aquest programa, que avui més que mai és necessari i des de PIMEComerç hi estarem donant tot el suport sempre com el primer dia”.

Per altre costat, el gerent dels Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, Sergi Vilamala ha afirmat que «participar en el programa Comerç 21 implica la capacitat de créixer, tant pel que fa als recursos humans, com en digitalització, en atenció al client al client, en coneixement. Ara més que mai, volem ser al vostre costat i donar-vos l’oportunitat de créixer i millorar en aquests temps tan difícils que ens ha tocat viure».

Durant la presentació també s’ha fet una ponència sota el nom “L’experiència de compra com a eina de millora en el comerç”, a càrrec de Mateu Farré, director del postgrau de Visual Merchandasing a Artidi i professor de “Gestió en el punt de venda” a Escodi.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article