Finalitza la primera edició de l'Esplugues Talent el concurs destinat a fomentar la cultura emprenedora de l'alumnat dels centres de secundària de la ciutat ¬

Societat.

Ha tingut lloc a la sala d'actes del Consell Català de l'Esport.
Ha tingut lloc a la sala d'actes del Consell Català de l'Esport.

Es van presentar els 11 projectes finalistes –seleccionats de 89–, ideats per grups de dos alumnes de 1r de batxillerat o de cicles formatius, i es van donar a conèixer els tres premiats.

El primer premi va recaure en Lucía Hernández i Marta Quesada, del Col•legi Natzaret, per Dots & Clothes, un projecte per millorar l'autonomia de les persones invidents a l'hora d'adquirir roba, a través d'un sistema d'identificació de peces mitjançant etiquetes en braille i una app.

El premi és un viatge a San Francisco (Califòrnia) per conèixer empreses representatives de sectors innovadors, com Google, la NASA, Facebook o la Universitat d'Stanford.

El segon premi va ser per a Carl Reineke i Darius Cortinda, del Col•legi Alemany, per Buddy Care, una iniciativa per connectar persones que passen moments difícils, emocionals o de salut, a través d'una app. El premi és un viatge a Brussel•les per visitar centres d'emprenedoria i seus d'empreses.

El tercer premi se'l van emportar Isabella Cárdenas i María Elena Cancu, de l'Institut Severo Ochoa, per Shine Care, un projecte de venda on-line de joies dotades de tecnologia per alertar la policia en situacions de perill. El premi és participar en el Dia de l'Emprenedoria de Barcelona.

Esplugues Talent ha comptat amb la participació desinteressada d'11 empreses que han fet mentoratge, una per cada projecte, i han patrocinat el concurs. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article