Fem Sant Andreu renova la confiança en Marc Giribet per aturar la hegemonia durant dècades del PSC a la localitat

Política.

Arxiu.
Arxiu.

Marc Giribet ha estat escollit candidat de FEM Sant Andreu per optar a l’alcaldia de Sant Andreu de la Barca a les eleccions municipals del proper 28 de maig.

El cap de llista de la formació municipalista ha destacat “la importància d’acabar amb el final de cicle del govern del PSC” ja que són “més de 40 anys del mateix govern i fa temps que Sant Andreu fa massa passos enrere: carrers bruts, sensació d’inseguretat, massa errors en la gestió (inundacions, mala comunicació amb la policia) i empreses que decideixen marxar perquè ja no som un municipi atractiu: el cine, oficines de bancs... Empreses i negocis que tanquen. Hem de reimpulsar Sant Andreu amb urgència”.

El procés de primàries va començar el 10 de setembre amb la posada en marxa d’una comissió electoral i la redacció del reglament de participació a les primàries.

El 27 de setembre, Marc Giribet va ser nomenat per unanimitat com el candidat en ser la única candidatura en presentar-se al procés electoral.

La comissió electoral ha estat la garant que tot el procés de presentació de candidatures, recollida d’avals, la posterior votació i proclamació de candidatura ha complert amb els estàndards democràtics.

“A diferència de la candidata del PSC, que és escollida a dit, jo m’he sotmès a dos processos per obtenir la confiança dels meus. I així és com es fa política, teixint complicitats i creant una gran xarxa de col•laboració. I aquest és el model que vull incorporar quan sigui alcalde de Sant Andreu: complicitat, col•laboració, escoltar molt a les persones i resoldre els seus problemes”.

Giribet també ha afegit, “tenim la sort de ser l’únic partit municipalista, 100% de Sant Andreu de la Barca, de manera que les decisions les prendrem a Sant Andreu i no dependrem de Madrid o Barcelona. El cas de la meva candidatura n’és l’exemple. Els socialistes reben ordres de fora per decidir què es fa o es deixa de fer al nostre municipi. Nosaltres només ens sotmetem a la voluntat de les ciutadanes i ciutadans de Sant Andreu de la Barca”.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article