Arrenca la 6a edició del projecte Comerç21 amb tres firmes del Baix Llobregat i l’ objectiu de potenciar el comerç local

Economia.

Arxiu.
Arxiu.

inaugurat i dissenyat per PIMEComerç i la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, amb l’objectiu de millorar l’oferta comercial dels municipis de la demarcació de Barcelona a través del suport i l’impuls per definir noves estratègies que permeti als comerços participants desenvolupar mesures concretes en diferents àmbits, com la millora de la digitalització del negoci, la comercialització o el màrqueting.

Així, els 45 comerços participants estaran acompanyats del personal tècnic expert en la matèria dels municipis de la província de Barcelona on estan ubicats: en concret, 3 firmes són del Baix Llobregat; 14 del Vallès Occidental; 6 del Vallès Oriental; 3 d’Osona; 9 del Maresme; 7 del Barcelonès; 1 a l’Alt Penedès, 1 al Garraf i 1 de l’Anoia. En aquesta sisena edició del projecte es planteja fomentar la competitivitat de 45 micropimes del sector comercial i de serveis de la demarcació de Barcelona, de les 53 que es van presentar, i que s’uneixen a les 191 empreses que ja han participat en edicions anteriors.

Durant la sessió inaugural, que la sectorial ha fet conjuntament amb la diputada de Comerç de la Diputació de Barcelona, Ana M. Martínez, el president de PIMEComerç, Àlex Goñi, ha dit que “atès el context econòmic, enguany aquest projecte pren més rellevància i és excepcionalment bo que els comerços vulguin millorar per tirar endavant els seus negocis. Seguir amb aquest esperit de superació és l´únic que farà canviar el país”.

Goñi ha acabat la seva intervenció “agraint la implicació de la Diputació de Barcelona en aquest projecte perquè escolta, entén i ajuda el comerç urbà”.

Per la seva banda, la diputada Ana M. Martínez ha destacat que “en uns mesos, podrem parlar amb orgull de 236 empresaris i empresàries del sector comerç i serveis que, tenint un negoci que anava bé, van fer un esforç per millorar” i ha continuat afirmant que “el comerç és un món canviant. Evoluciona com comprem i, per tant, evoluciona com es ven”.

La jornada inaugural també ha comptat amb la participació del gerent de Comerç de la Diputació Barcelona, Sergi Vilamala, i Mònica Mendoza, experta en estratègia comercial, que ha dirigit un networking relacional.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article