La Cambra del Baix Llobregat dona a conèixer la seva nova estratègia corporativa

Economia.

Fruit de la transformació d’aquests últims tres anys com a entitat al servei de tots els empresaris/es i persones autònomes.
Fruit de la transformació d’aquests últims tres anys com a entitat al servei de tots els empresaris/es i persones autònomes. | Arxiu.

La transformació, emmarcada dins el projecte Catalunya 2030/40, ha situat la Cambra del Baix Llobregat en un paper impulsor i promotor dels canvis, que contribueix a socialitzar i forjar aliances entre el teixit empresarial.

Concretament, la Cambra ha deixat de ser una corporació centrada en tramitar i gestionar formació, per ser un ens que promou l’acompanyament i la creació de riquesa per a les empreses, amb una visió proactiva i que aposta per les noves economies, la innovació i la internacionalització.

En aquest sentit, la corporació quantifica que ha passat de destinar tres quartes parts del seu negoci a l’economia tradicional i la gestió administrativa de certificats i formació, a situar la internacionalització, la millora de la competitivitat i les noves economies, i la innovació com a nous eixos estratègics d’actuació.

Per donar a conèixer el nou paper de la Cambra, la corporació posa en marxa una campanya multimèdia sota l’eslògan “La Cambra de tothom”.

Una iniciativa transversal de la corporació que materialitza la nova filosofia d’organització i gestió, i que situa la Cambra al costat de tot el teixit productiu.

“La Cambra de tothom”, disponible a l’espai web lacambradetothom.cambrabcn.cat, posa en valor les iniciatives i serveis posats en marxa els últims anys per teixir les bases d’un nou model econòmic basat en el coneixement, més internacionalitzat, socialment responsable, sostenible i d’alt valor afegit.

La nova manera de concebre l’ens cameral també s’ha traduït en una profunda renovació de la seva identitat corporativa, fruit d’un extens procés participatiu, intern i extern.

Concretament, la nova identitat no només se centra en aspectes visuals i gràfics, sinó també en la missió, els valors i la cultura organitzativa que mouen dia rere dia la corporació.

Així, la Cambra del Baix Llobregat ostentarà a partir d’aquesta setmana una imatge gràfica evolucionada amb un logotip que s’obre per visualitzar la transformació de la corporació en una eina al servei de tots els empresaris i empresàries, i persones autònomes.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article