El republicà Raül Romeva va visitar la comarca assegurant que “al Baix Llobregat apostem per les ciutats verdes”
El vicesecretari general de prospectiva i Agenda 2030 d'ERC es va desplaçar dijous matí a Cornellà de Llobregat on va visitar, juntament amb la candidata a l'alcaldia per Esquerra Republicana i regidora de l'ajuntament, Raquel Albiol, l'última zona natural de la ciutat, situada al sector Ribera-Salines, "on el PSC vol construir un barri sencer, destruint el darrer pulmó verd del municipi."
Posteriorment, el vicesecretari Romeva arribava a Sant Boi de Llobregat per conèixer de primera mà, en companyia de Jaume Sans, president d'Esquerra Sant Boi i alcaldable per les municipals 2023 i de representants d'entitats del municipi dedicades a la seva protecció i millora, alguns espais de Sant Boi, vinculats als assoliments o mancances de la ciutat entorn del ODS de l'Agenda 2030.
Jaume Sans traslladava la preocupació de molts ciutadans per la situació d'estancament i de manca de desenvolupament adequat que veuen a la ciutat. Per finalitzar la visita al Delta del Llobregat, Romeva visitava la ciutat del Prat, on es reunia amb José García, ecologista i representant de la Lliga per a la Defensa del Patrimoni Natural, acompanyat del candidat a l'alcaldia per Esquerra Republicana, Jordi Ibern i amb qui van poder posar en comú la realitat del patrimoni natural de la ciutat.
Durant la visita a la comarca, Romeva destacava que la pèrdua del patrimoni natural de tota la zona del delta no és una amenaça d'ara, sinó una amenaça de sempre i un repte de futur. Remarcava que davant aquesta amenaça, "situacions com les que vivim al Baix Llobregat pel que fa a la eliminació d'espais agrícoles per construir nous edificis o ampliacions que no estan justificades, ens fan preguntar quin model de país i quin model de Delta volem en els propers anys i, sobretot, ser molt conscients que determinades decisions poden arribar a ser irreversibles."
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari