Mobilitzacions per rebutjar l’ERO d’Indra BPO a Sant Joan Despí els dies 16 19 i 20 de desembre
CCOO mostra el seu rebuig a una nova mesura per ajustar la plantilla a Indra on queden afectades 56 persones treballadores d’Indra Business Process Outsourcing (BPO).
Segons aquests, “la direcció no mostra cap interès en cercar opcions de recol•locacions en altres serveis, no ofereix un pla de formació i no accepta la voluntarietat per a les possibles sortides d’aquest col•lectiu, tot i que ho ha vingut fent en els darrers mesos.” Mentre tant, l’empresa està publicitant noves ofertes de treball en l’actualitat, "el que no resulta raonable."
Des del comitè d’empresa d’Indra BPO, integrat per CCOO, UGT i CGT, “rebutgem el plantejament de l’empresa veient que no avança el període de consultes de tramitació de l’ERO, que finalitza el proper 22 de desembre.”
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari