A partir d'aquest dijous fins al 26 de març Sant Feliu acull la 12a edició de la Setmana de la Poesia
Avui s’ inaugura el festival l'espectacle "Hoy y ahora" a càrrec del compositor argentí Marcelo Mercadante i la cantant Analía Carril, dijous 16 de març, a les 20 h, a l'Auditori del Palau Falguera.
Com és habitual, el certamen programa força artistes locals entre els quals enguany destaquen Irene Ribas, La Marta Rius, la companyia La Pua i el Punt, i el duet format per Esteban Barbaria i Oriol Serna.
Entre les cites destacades del programa subratllar el recital "Reggae Verse" al Casal de Joves a la manera de les ‘sound system’ jamaicanes; el recital Trash Poetry de La Pua i el Punt, companyia formada per Cristina Montalbán i Marcel•lí Canal; l'espectacle "Batec" a càrrec de la santfeliuenca Mercedes Losada, i el recital "Mediante" amb diferents artistes a l’escenari de la sala Els Pagesos.
El certamen es clausura diumenge 26 de març amb el concert de presentació del nou disc “Set” de l'artista de Sant Feliu La Marta Rius i el tradicional lliurament del Premi de Poesia Martí Dot.
El festival programa un espectacle per al públic familiar amb “Les pirates de terra endins” de la companyia Sgratta, diumenge 19 de març, a les 12 h; així com recitals i lectures a la Biblioteca Montserrat Roig, presentacions a la Llibreria Barra/Llibre, i un tast de vins i poesies al Bar de l’Ateneu.
La sala d’exposicions del Palau Falguera mostrarà les escultures i instal•lacions de la mostra “Rebel•lió a la Sànson” que l’artista santfeliuenc Roger Romagosa ha creat amb materials procedents de l’antiga cimentera del municipi.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari