Tercera vegada que Quality Chemical activa les alertes químiques a Esparreguera
Les altres van ser al 2007 i al 2016.
L'Agència Catalana de l'Aigua ha fet un avís preventiu a la depuradora d'Abrera pel control de les aigües residuals del clavegueram.
Protecció Civil de la Generalitat informa que es desactiva la fase d'Alerta del Pla d'emergència exterior del sector químic de Catalunya PLASEQCAT per un incident del que s'ha tingut coneixement a les 17:25 hores (dimarts) a través d'una trucada al telèfon 112 en la que s'informava que s'havia produït una fuita d'àcid nítric a la indústria Quality Chemical a Esparreguera.
Els Bombers de la Generalitat hi han estat treballant per contenir la fuita, que ha estat d'entre 1.500 i 2.000 litres, part dels quals s'han contingut en un recipient i part ha anat al clavegueram. Els bombers han diluït el producte amb aigua i després han revisat la zona fins que han declarat la incidència finalitzada.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari